Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 1.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 2.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 3.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 4.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 5.
Фрагмент работы

Pastaiga
Pastaigas laika skolotāja aicina vērot kādus dzīvniekus bērni var novērot bērnudārza apkārtnē. Pēc pastaigas skolotāja aicina sniegā pie bērnu dārza uzrakstīt tā dzīvnieka vārdu, kuru nodarbībā zīmēja. Palīdz uzrakstīt tos, aizrāda, ja kādam ir kļūda. Bērni raksta sniegā dzīvnieku nosaukumus. Jautā skolotājai, kā pareizi rakstīt.
Bērnudārza pagalma skolotāja ierosina bērniem uzspēlēt “Tupsunīšus”. Bērni spēlē spēli, (rotaļas vadītājs ķer pārējos bērnus, lai nenoķertu jāpietupas).

Pēcpusdienas cēliens.
Pēcpusdienas cēlienā bērni kopā ar skolotāju no aplīmētajiem “Z” burtiem veido žogu rotaļlietu zoodārzam.
Skolotāja kopa ar bērniem, aplūko grāmatas, atbild uz uzdotajiem jautājumiem, spēle loto.
Piedāvā bērniem paraugus, kā viegli uzzīmēt dažādus dzīvniekus.
Skolotāja aicina spēlēt rotaļu “Visi dara tā!“ (lido kā putniņš, lec kā varde, rej kā suns, rūc kā lauva, uzvedies kā pērtiķis).
Atvadās no bērniem.

Коментарий автора
Atlants