Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 23.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 24.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 25.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 26.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 27.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 28.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 29.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 30.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 31.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 32.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 33.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 34.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 35.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 36.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 37.
  • Отчёт по практике 'Skolotāja logopēda prakse sākumskolā', 38.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Vadīto nodarbību konspekti un analīze    11
  Vērotās nodarbības    25
  Secinājumi    29
  Pašnovērtējums    30
  Pielikums    31
Фрагмент работы

Secinājumi
• Lai izvelētos vispiemērotākos paņēmienus gan pārbaudē, gan korekcijā, svarīgi vērtēt bērnu kopveselumā.
• Bērniem ar VSNA, lietojot vārdu krājumu, izmantojot dažādas gramatiskās kategorijas, kļūdas ir nestabilas ( reizēm kļūdās, reizēm rīkojas vai runā pareizi).
• Lai vadītu nodarbību, ir jāiepazīst bērns, viņa individuālās īpatnības, jānoskaidro bērna intereses, jāpanāk bērna uzticēšanās.
• Visi psihiskie procesi darbojas vienotībā. Aktivizējot vienu procesu, tiek rosināti citi, un runa kļūst gan par domāšanas līdzekli, gan par tas rezultātu.
• Liela loma izdales materiālam, ko izmanto logopēdijas nodarbībās, tā saturam, struktūrai, estētiskajam noformējumam.
• Strādājot ar šiem bērniem, jāņem vērā viņu domāšanas, valodas, atmiņas un uzmanības īpatnības: vienu un to pašu informāciju pasniedz dažādā veidā.
• Bērniem jāveido vērtēšanas, kontroles, un paškontroles iemaņas.( Ko mēs šodien mācījāmies? Kāpēc šāds vingrinājums bija vajadzīgs?)
• Bērniem svarīga uzslava, liela loma dinamiskajām pauzēm.
• Jāraugās, lai lielākā darba slodze būtu nodarbības pirmajā pusē, jo viņi ātri nogurst.

Коментарий автора
Atlants