Galvenās teorijas
Izglītības socioloģiju raksturo trīs galvenās perspektīvas:
1)Funkcionālisms;
2)Kritiskā perspektīva;
3)Interpretatīvā perspektīva;
«Latvijas pilsētu skolās mācību līmenis uzlabojas, savukārt daļā lauku skolu tas krīt, tādējādi apliecinot, ka valsts skolu tīkls ir jāmaina.» (K.Šadurskis, 07.12.2016.)
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/sadurskis-pilsetu-skolas-macibu-limenis-uzlabojas-dala-lauku-skolu-krit.a213461/
Jautājums
Ja visi skolēni mācītos tikai pilsētas skolās -vai izglītības līmenis visiem būtu vienlīdz augsts?
«... Daudzas skolu problēmas slēpjas plašākās sociālekonomiskās problēmās.
Piemēram, iespējas iegūt labu izglītību visiem bērniem kavē sabiedrības pieaugošā sociālā nevienlīdzība.» (K.Šadurskis, 07.12.2016.)
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/sadurskis-pilsetu-skolas-macibu-limenis-uzlabojas-dala-lauku-skolu-krit.a213461/
…