Оценка:
Опубликованно: 05.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 1.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 2.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 3.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 4.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 5.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 6.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 7.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 8.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 9.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 10.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 11.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 12.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 13.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 14.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 15.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 16.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 17.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 18.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 19.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 20.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 21.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 22.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 23.
  • Бизнес план 'Viesnīcas finanšu rādītāju analīze', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  BUDŽETA PLĀNOŠANA    5
1.1.  VIESNĪCAS „BLUE WAVE HOTEL”IZMAKSU UN IEŅĒMUMU BUDŽETS 2015.GADAM    6
1.2.  VIESNĪCAS IEŅĒMUMU UN IZDEVUMU BUDŽETS 2016.GADAM    9
2.  VIESNĪCAS CENAS KALKULĀCIJA    15
3.  PEĻŅAS PROGNOZE    16
4.  NOSLOGOJUMA UN CITU RĀDĪTĀJU APRĒĶINS    19
5.  OPTIMĀLĀ UZCENOJUMA APRĒĶINS RESTORĀNAM    20
  SECINĀJUMI    21
  IETEIKUMI    22
  ATSAUCES    23
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
• Latvijā PVN ir 21%, līdz ar to tā ierindojas valstu top desmit, kā augstākā pievienotā nodokļa vērtība Eiropā.
• Viesnīcu noslogojums ievērojami mainās, pirmajā un ceturtajā ceturksnī tas ir mazāks, bet otrajā un trešajā ceturksnī lielāks.
• Kurzemes reģionā ir izteikta tūrisma mītņu sezonalitāte, jo nesezonā daudza sno tām tiek slēgtas un vairs nedarbojas.
• Latvijā ar katru gadu apkalpoto tūristu skaits pakāpeniski palielinās, arī pirmajā un ceturtajā ceturksnī.
• Latvijā ir stabila ekonomiskā situācija.
• Latvija un pašvaldības attīsta un uzlabo savu infrastruktūru, lai piesaistītu tūristus.
• „Blue Wave Hotel” peļņas sliekša cena ir 43.7 EUR.
• Jaunizveidotā viesnīca 2016.gadā darbosies ar 15874 EUR lieliem zaudējumiem.
• Kopējie apgrozījumi uzņēmumam pēc pārdošanas cenām ir 304290 EUR.

IETEIKUMI
• Lai jaunizveidotais uzņēmums būtu spējīgs pilnvērtīgi darboties visos ceturkšņos, tad ir nepieciešams izveidot uzņēmuma attīstības stratēģiju un vērīgi sekot līdzi valsts ekonomiskajai situācijai un tūristu tendenču izmaiņām.
• Lai mazinātu zaudējumu summu ir maksimāli jāpalielinapakalpojumu cenu, jāpiesaista vairāk klientus rīkojot dažādus pasākumus, festivālus.
• Vairāk jāiegulda reklāmā, bet tikai pirmajā uzņēmuma darbības gadā.
• Uzņēmuma finansiālo stāvokli var izmainīt samazinot darbinieku skaitu, vai arī algu.
• Ja Latvijā valdība izlems viesmīlības nozarē izmantot samazināto pievienotās vērtības nodokli, tad tas arī veicinās sekmīgu uzņēmuma darbību.

Коментарий автора
Atlants