Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Pedagoģiskā procesa vadība pirmsskolā', 1.
  • Конспект 'Pedagoģiskā procesa vadība pirmsskolā', 2.
  • Конспект 'Pedagoģiskā procesa vadība pirmsskolā', 3.
  • Конспект 'Pedagoģiskā procesa vadība pirmsskolā', 4.
  • Конспект 'Pedagoģiskā procesa vadība pirmsskolā', 5.
Фрагмент работы

Temats: Ceļojums
Mērķis: Aktivizēt bērnu prasmes un iemaņas runas attīstībā
Uzdevumi:
1. Veidot iemaņas saklausīt skaņas un tās diferencēt;
2. Attīstīt prasmes veidot teikumus;
3. Atkārtot zināšanas par izsaukuma, jautājuma un stāstījuma teikumu;
4. Veidot no burtiem zilbes un vārdus;
5. Audzināt labvēlīgu attieksmi pret draugiem, darboties pārī.

Uzskates un izdales materiāli:
1. Rotaļu zaķis, lācis, vilks, vāvere;
2. kartītes ar priekšmeta vai dzīvas būtnes attēlu, burtu kartītes;
3. attēli ar dabas ainavām;
4. no papīra izgriezti baloni, burti;
5. kartītes ar ! ? . zīmēm.

Skolotāja aicina bērnus pulcēties rīta aplī. Sasveicināšanās. Kāda diena? Datums? Iezīmē dabas kalendārā kāds laiks.
Skolotāja pastāsta bērniem, ka šodien visi brauksim uz Pārsteiguma zemi. Ceļš būs tāls, tāpēc būs jāapstājas dažās pieturās, lai nomainītu transportlīdzekli. Katrā pieturā būs jāveic kāds uzdevums, tālāk varēs doties tikai tad, kad uzdevums būs izpildīts pareizi.
Skolotājs aicina bērnus doties ceļā ar vilcienu: „Tu-tū... čuk, čuk vilciens pūš un elš, tālā ceļā sauc.”
Pirmā pietura.
Bērnus sagaida zaķis. Katram bērnam uz galda atrodas kartīte ar dzīvnieka attēlu. Bērniem jāsaklausa pirmā skaņa, ar kuru sākas vārds un jāizrunā tā.
Tālāk bērni dodas ceļā ar velosipēdu. Bērni nogulstas zeme uz muguras, paceļ kājas no grīdas un saliec ceļgalos, kustinot kājas, imitē braukšanu ar riteni. Bērni atdarina skaņas, it kā brauktu pa smilšu ceļu- s, š, s, š...
Otrā pietura.
Šajā pieturā bērnus sagaida lācis. Uz galda ir attēli ar dabas ainavām.

Коментарий автора
Atlants