-
Būvniecības uzņēmuma tēla veidošana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Teorētiskā daļa | 3 |
1.1. | Uzņēmuma tēla vispārīgais apraksts | 3 |
1.2. | Būvniecības tēls, tās aktualitāte un tendences | 8 |
1.2.1. | Preces vai pakalpojuma tēls | 10 |
1.2.2. | Preču patērētāju tēls | 12 |
1.2.3. | Iekšējais uzņēmuma tēls | 15 |
1.2.4. | Dibinātāja vai galveno uzņēmuma vadītāju tēls | 17 |
1.2.5. | Personāla tēls | 18 |
1.2.6. | Vizuālais uzņēmuma tēls | 20 |
1.2.7. | Sociālais uzņēmuma tēls | 21 |
1.2.8. | Bizness – uzņēmuma tēls | 23 |
2. | Pētnieciskā daļa | 26 |
2.1. | Aptaujas rezultātu analīze | 26 |
Secinājumi | 30 | |
Anotācija | 31 | |
Izmantotā literatūra | 32 | |
Pielikums | 33 |
Tēls ir ļoti spēcīgs organizācijas vadības instruments, kurā ieguldītās investīcijas var dot ātru un ievērojamu rezultātu. Par tēla veidošanu jādomā gan katras organizācijas vadītājam, gan arī visai komandai kopā, jo tieši uzņēmuma darbinieki ir kā viens no būtiskākajiem faktoriem tēla veidošanā.
Šī tēma pašlaik ir aktuāla, jo pēdējā laikā arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta tēla veidošanai. Par to interesējas gan privātuzņēmumu vadītāji, gan valsts iestāžu pārstāvji, gan privātpersonas. Ir divi galvenie iemesli, kas nosaka tēla veidošanas aktualizāciju šobrīd: modes tendence un racionāla nepieciešamība.
Kā viena no interesantākajām un pēdējā laikā aktuālākajām nozarēm ir būvniecība un ar to saistītie procesi. Dzirdami dažādi viedokļi gan par mūsdienu būvniecības kvalitāti, darbaspēka kvalifikāciju un trūkumu, gan arī par arhitektūru. Ne reti izteikts, ka būvnieks var visu, izņemot divas lietas – iekļaušanos termiņos un tāmēs. Lai arī cik negatīvas atsauksmes par jauno ēku celtniecību izsaka skeptiķi, būvniecības apjomi turpina augt.…
Zinātniski pētnieciskais darbs
