Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 1.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 2.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 3.
  • Конспект 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 4.
Фрагмент работы

5. Raksturojiet peļņas masu un peļņas normu!
Peļņas norma – rentabilitāte ir noteicošais rādītājs analizējot peļņu. Rentabilitātes rādītāji parādā peļņas veidošanas faktoru vidi, tādēļ veicot uzņēmumam finansu analīzi rentabilitātes vērtējums ir obligāts. Rentabilitāte atspoguļo uzņēmuma darbības efektivitāti, cik efektīvi un ar cik lielu peļņu no kāda konkrēta faktora ir strādājis uzņēmums.
6. Kādi faktori ietekmē peļņas normu (rentabilitāti)?
Rentabilitāti ietekmē investīcijas. Aprēķinot rentabilitāti, investīcijas atrodas saucējā (formulai), tādēļ tās arī dod lielu ietekmi uz rentabilitāti. Mazākas investīcijas, augstāka rentabilitāte.8
7. Kā notiek firmas peļņas maksimalizēšana pilnīgās konkurences tirgū?
Uzņēmuma lēmumi par ražošanas apjomiem un cenām būtiski atkarīgi no konkrētās nozares tirgus modeļa. Nosakot optimālo ražošanas apjomu ar otro paņēmienu, ir jābalstās uz nosacījumu, ka kopējās peļņas maksimums tiek sasniegts, ja robežieņēmumi ir vienādi ar robežizmaksām.

Коментарий автора
Atlants