-
Grāmatvedības pakalpojumu sniedzēja tirgus izpēte
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 4 | |
1. | UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE | 5 |
1.1. | Uzņēmuma darbinieki | 5 |
1.2. | Uzņēmuma darbības attīstība | 6 |
1.3. | Produkts un cena | 7 |
2. | UZŅĒMUMA MIKROVIDE | 8 |
2.1. | Konkurenti | 8 |
2.2. | Uzņēmuma galvenie konkurenti | 9 |
2.3. | Klienti | 10 |
2.4. | Pircējs | 11 |
3. | UZŅĒMUMA MAKROVIDE | 14 |
3.1. | Demogrāfisko faktoru ietekme | 14 |
3.2. | Ekonomisko faktoru ietekme | 15 |
3.2.1. | Darbaspēka izmaksu pieaugums | 16 |
3.2.2. | Elektroenerģijas cenu pieaugums | 17 |
3.3. | Zinātniskie, tehnoloģiskie un tehniskie faktors | 18 |
3.4. | Politiskais faktors | 18 |
4. | SVID ANALĪZE | 19 |
4.1. | Aptauja | 19 |
4.2. | SVID matrica | 20 |
4.3. | Stipro un vājo pušu kontroles karte | 21 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 23 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 25 | |
PIELIKUMI | 27 |
Kursa darbs izstrādāts, lai veiktu tirgus izpēti uzņēmumam, kas nodarbojas ar grāmatvedības pakalpojumu sniegšanu, IU „Grpakm”. Uzņēmums atrodas Kurzemē, Talsu rajonā, Talsos un tā mērķa tirgus ir Talsu rajona mazie un vidējie uzņēmumi. Un tas darbojas biznesa tirgū.
Kursa darba mērķi ir:
Iepazīties ar IU „Grpak” iekšējo vidi;
Iepazīties ar IU „Grpak” mikrovidi;
Iepazīties ar IU „Grpak” makrovidi;
Veikt SVID analīzi;
Veikt potenciālo pircēju aptauju, lai noskaidrotu viņu viedokli par uzņēmumiem Talsos, kas sniedz grāmatvedības pakalpojumus.
Lai veiksmīgi izpildītu izvirzītos kursa darba mērķus ir jāveic sekojoši uzdevumi:
jānovērtē uzņēmuma iekšējo vidi, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses;
jāizpēta un jānovērtē uzņēmuma mikrovidi, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses;
jāizpēta un jānovērtē uzņēmuma makrovidi, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses;
jāapkopo iegūto informāciju, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses
jāapkopo un jāizvērtē aptaujas datus.…
Uzņēmums skaidrības labad saukts pat IU "Grpak". Kursa darbs izstrādāts, lai veiktu tirgus izpēti uzņēmumam, kas nodarbojas ar grāmatvedības pakalpojumu sniegšanu, IU „Grpakm”. Uzņēmums atrodas Kurzemē, Talsu rajonā, Talsos un tā mērķa tirgus ir Talsu rajona mazie un vidējie uzņēmumi. Un tas darbojas biznesa tirgū. Kursa darba mērķi ir: • Iepazīties ar IU „Grpak” iekšējo vidi; • Iepazīties ar IU „Grpak” mikrovidi; • Iepazīties ar IU „Grpak” makrovidi; • Veikt SVID analīzi; • Veikt potenciālo pircēju aptauju, lai noskaidrotu viņu viedokli par uzņēmumiem Talsos, kas sniedz grāmatvedības pakalpojumus. Lai veiksmīgi izpildītu izvirzītos kursa darba mērķus ir jāveic sekojoši uzdevumi: • jānovērtē uzņēmuma iekšējo vidi, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses; • jāizpēta un jānovērtē uzņēmuma mikrovidi, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses; • jāizpēta un jānovērtē uzņēmuma makrovidi, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses; • jāapkopo iegūto informāciju, lai identificētu uzņēmuma stiprās un vājās puses • jāapkopo un jāizvērtē aptaujas datus. Kursa darbs izstrādāts pamatojoties uz teoriju, kas apkopota V. Praudes sarakstītajā mācību grāmatā „Mārketings” un autora zināšanām ekonomikā un mārketingā, kā arī uz dažādu publiski pieejamu datu apstrādi un uzņēmuma nepublicētajiem materiāliem.
