Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Jans Amoss Komenskis "Lielā didaktika"', 1.
  • Конспект 'Jans Amoss Komenskis "Lielā didaktika"', 2.
  • Конспект 'Jans Amoss Komenskis "Lielā didaktika"', 3.
  • Конспект 'Jans Amoss Komenskis "Lielā didaktika"', 4.
  • Конспект 'Jans Amoss Komenskis "Lielā didaktika"', 5.
Фрагмент работы

18.nodaļa
Pārsvarā skolā māca visu diezgan virspusīgi, neiemācot pašu svarīgāko, tapēc vajag koncententrēties uz pašu svarīgāko, kas tev pašam dzīvē visvairāk dos labumu. Bet, protams, ļoti svarīgi ir apgūt pašus pamatus, jo bez pamatiem nenotiek nekas, peimēram, māju arī nekad neuzcels bez pamatiem. Apgūstot jaunu vielu ļoti svarīgi ir atkārtot tā, lai tas iesēstot dziļi atmiņā. Zināšanas ir jābalsta uz argomentiem un cēloņiem, lai tās nostiprinātu un par tām nebūtu jāšaubās. Pedegogam ir jaiesaista skolēni mācību procesā, piemēram, uzdodot jautājumus skolēniem, tādā veidā stundas būs interesantākās, skolēni vairāk iemācīsies un pats pedagogs sapratīs zināšanu līmeni skolēniem.

26.nodaļa
Disciplīna ir nepiecišama gan skolēniem, gan skolotājiem. Šajā disciplīnā ikļaujas noteikumu ievērošana un, ja tie netiek pildīti, tad ir piemērojams sods. Bet šie sodi nedrīkst būt balstīta uz fizisko spēku, bet gan uz pārunām. Ja šī disciplīna nebūtu, tad visi darīti, kas ienāk prātā un, būtu ļoti liels haoss, kā arī šāda vide, atmosfēra nebūtu piemērota priekš mācībām. Pedegogam jābūt kā paraugam klasē, lai būtu skolēnu atoritāte un, lai tie viņu klausītu. Pedegogam ir jācenšas klasē izveidot patīkamu un mierīgu atmosfēru, lai mācību proces noritētu raitāk un mierīgāk.

Коментарий редакции
Atlants