Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Eseja par filmu "Es esmu Sems"', 1.
  • Эссе 'Eseja par filmu "Es esmu Sems"', 2.
  • Эссе 'Eseja par filmu "Es esmu Sems"', 3.
Фрагмент работы

Skolās, it īpaši pusaudžu vecumā, ļoti raksturīga ir izsmiešana un negatīvu komentāru izteikšana. Šādas situācijas personām ar garīga rakstura traucējumiem, var izsaukt trauksmes sajūtu un pat agresiju. Man šķiet, ka viens no mūsu, kā ergoterapeitu, uzdevumiem ir sabiedrības izglītošana. Ir nepieciešams izglītot par šādu personu izturēšanās īpatnībām, spējām un nepieciešamo informāciju par to, kā komunicēt ar šādiem cilvēkiem. Ir nepieciešams veicināt sabiedrībā pieņemšanu un vienlīdzību.
Šī filma noteikti lika aizdomāties par to, ko mēs ikdienā pagaidām vēl neredzam un nesastopam, jo, ejot pa ielu, pārsvarā cilvēki ar garīgās attīstības aizturi neatšķiras no pārējiem. Man noteikti vēl ir daudz jāmācās par šo tēmu, lai labāk izprastu situāciju kopumā, kā arī šo personu spējas, prasmes un nepieciešamības. Domāju, ka viena no lietām, kas šiem cilvēkiem nodrošina labsajūtu un komfortu, ir viņu līdzcilvēku atbalsts un mīlestība. Ir nepieciešams šiem cilvēkiem likt justies vajadzīgiem un atrast nodarbes, kurās šie cilvēki var sevi izpaust.

Atlants