Оценка:
Опубликованно: 21.09.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 1.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 2.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 3.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 4.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 5.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 6.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 7.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 8.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 9.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 10.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 11.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 12.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 13.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 14.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 15.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 16.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 17.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 18.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 19.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 20.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 21.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 22.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 23.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 24.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 25.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 26.
  • Реферат 'Brīnums kā psiholoģiskais fenomens', 27.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Brīnuma izpratne psiholoģijā    5
1.1.  Brīnuma jēdziens    5
1.2.  Ticība brīnumam    7
2.  Ticības brīnumam iemesli dažādos vecumposmos    11
3.  Empīriskais pētījums par brīnuma izpratni un ticību tam dažādos vecumposmos    15
3.1.  Pētījuma norises un metodikas apraksts    15
3.2.  Iegūto datu apstrāde    16
3.3.  Ieteikumi    23
  Secinājumi    24
  Bibliogrāfija    25
Фрагмент работы

Secinājumi
• Brīnums cilvēkam bieži ir saistīts ar kaut ko neparastu, burvīgu.
• Ticība brīnumam ir adaptācijas mehānisms, kas palīdz cilvēkam izdzīvot smagos brīžos. Pieaugušajiem jāuztur bērnā ticību brīnumam.
• Brīnumiem tic cilvēki visos vecumposmos, jo pieaugušajam cilvēkam, ja viņš bērnībā ir ticējis brīnumam, tad šī ticība saglabājas zemapziņā.
• Lielākā respondentu daļa ( 3.klasē – 83%; 6.klasē – 92%; 10.klasē – 56%) brīnumu saista ar kaut ko neparastu, unikālu, to, ko nevar izskaidrot. Bet parādās arī ļoti svarīgas lietas, kas dara laimīgu cilvēku ikdienas dzīvē. Jaunākiem skolēniem tas ir labs vērtējums, mammas glāsti un rūpes, bet vecākiem skolēniem – laime, mīlestība, dabas skaistums, līdzjūtība.
• Aprēķinot hī kvadrāta kritēriju secinājām, ka vecuma atšķirības ticības brīnumam nav būtiskas.
• Vairākums respondentu atbildēja, ka cilvēka dzīvē ir neierobežots brīnumu daudzums.
• Ticības brīnumam pamatojums ir saistīts neatkarīgi no vecuma ar ticību brīnumam, kas piepildās, ja cilvēks tic. Brīnums dara dzīvi interesantāku, bet ir individuāls katram. Savukārt tie, kuri netic brīnumam, pamato savu viedokli ar to, ka ar viņiem brīnums nav noticis.
• Parādībās, kas saistās ar brīnumu, tiek izprastas dažādi. Vienas ir dabas parādības, citas neizskaidrojamas, bet trešās – reālas dzīves notikumi. Te daļēji atkārtojas tās lietas, kuras respondenti uzsvēra kā brīnuma izpratni.

Коментарий автора
Atlants