-
Kompetencēs balstītas izglītības ieviešanas iespējas 5.-7.klašu grupā Latvijā
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
IEVADS | 4 | |
1. | KOMPETENCES PIEEJA IZGLĪTĪBĀ | 7 |
1.1. | Kompetences pieejas mērķi, problēmas un perspektīvas | 7 |
1.2. | Papildinātības principa realizācija, kas ir nepieciešams nosacījums skolēnu pamatkompetenču veidošanai | 10 |
2. | SKOLĒNU PAMATKOMPETENČU VEIDOŠANAS METODE, ĪSTENOJOT ĢEOMETRIJAS MĀCĪŠANAS PAMATPROGRAMMAS VARIĀCIJU DAĻU | 17 |
SECINĀJUMI | 23 | |
IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS | 24 |
SECINĀJUMI
Darba sākuma izvirzīto mērķi izpētīt pamatskolas vecuma bērnu izziņas motivācijas sekmēšanas iespējas ģeometrijas stundās izdevās sasniegt.
Un darba uzdevumus:
• vispārīgi raksturot izziņas motivāciju, apskatot motivācijas jēdzienu, būtību un iedalījumu, kā arī priekšnosacījumus izziņas motivācijas veidošanai;
• apskatīt pamatskolas vecumposma bērnu psiholoģiskās īpatnības, izvērtējot pusaudža vecumposma raksturīgākās iezīmes, kā arī izanalizējot mācīšanās motivācijas īpatnības pusaudžu vecumā;
• izanalizēt izziņas motivācijas veicināšanas metodes un veidus, apskatot pielietojamās mācību metodes pamatskolas skolēnu izziņas motivācijas veicināšanai, kā arī īpaši apskatot interaktīvās metodes izziņas motivācijas veicināšanai;
• veikt pamatskolas skolēnu izziņas motivācijas izpēti, izstrādājot pētījuma metodoloģiju un izdarot pētījumā iegūto datu analīzi un interpretāciju;
• izdarīt secinājumus un izstrādāt ieteikumus pusaudžu izziņas motivācijas veicināšanai izdevās izpildīt.
…
Pētījuma tēmas noteikšanas pamatā bija attiecīgās problēmas nozīmīgums un nozīme, nepietiekamā teorētiskā un praktiskā attīstība pedagoģijā: “Kompetencēs balstītas izglītības ieviešanas iespējas 5. – 7. klašu grupā Latvijā”. Pētījuma objekts: skolēnu pamatkompetences. Pētījuma priekšmets: skolēnu pamatkompetenču veidošanas process. Pētījuma mērķis ir noteikt pamatkompetenču sastāvu, noskaidrot psiholoģiskos un pedagoģiskos apstākļus, kas sekmē skolēnu pamatkompetenču veidošanas procesa efektivitāti, kā arī izstrādāt tehnoloģiju attīstības posmus pamatkompetenču veidošanai izglītības procesā.