Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Эссе 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 1.
  • Эссе 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 2.
  • Эссе 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 3.
  • Эссе 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 4.
  • Эссе 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 5.
Фрагмент работы

Secinājumi
Iespējams, nav pārsteidzoši, bet numuriņa rezervēšanas intensitāte bija lielāka gadījumos, kad atsauksmes vairāk bija pozitīvi tendētas, nekā negatīvi, es varētu tikai piekrist, pēc savas pieredzes varu teikt, ka liela nozīme ir pozitīvju atsauksmju vairākumam.
Izvirzītās hipotēzes apstiprinājās, atsauksmes būtiski ietekmē cilvēka izvēli, pirms rezervēšanas, cilvēki noteikti apskatīs atsauksmes, tādēļ uzņēmumam svarīgi ir pieņemt jebkādu kritiku un attīstīties, kā arī risināt problēmas, ja tādas radušās arī pēc pakalpojuma saņemšanas, lasot sava uzņēmuma atsauksmes, ir svarīgi atrast kontaktu ar neapmierinātu klientu un komunicēt.
Zinātniskajā rakstā pierādīts, ka cilvēki vairāk uztver un atceras negatīvu informāciju, nekā pozitīvu.
Kā arī saprotamāks ir vērtējums pēc ciparu skalas (1-5), pēc attiecīga vērtējuma, cilvēki vairāk izprot, kas viņus sagaida un ērtāk ir iespējams pārskatīt informāciju.
Balstoties uz pētījumu, menedžeri, var rīkoties un attīstīt servisa un darbinieku kvalitāti, pozitīvi iespaidojot nākamos klientus.

Коментарий автора
Atlants