Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Ļ.Vigotska un V.Suhomļinska mācību teoriju salīdzinājums ', 1.
  • Конспект 'Ļ.Vigotska un V.Suhomļinska mācību teoriju salīdzinājums ', 2.
  • Конспект 'Ļ.Vigotska un V.Suhomļinska mācību teoriju salīdzinājums ', 3.
  • Конспект 'Ļ.Vigotska un V.Suhomļinska mācību teoriju salīdzinājums ', 4.
  • Конспект 'Ļ.Vigotska un V.Suhomļinska mācību teoriju salīdzinājums ', 5.
Фрагмент работы

Ļevs Vigotskis

Skolotājs - skolēns
1.Skolotājs ir vienkārši zināšanu avots, mācību grāmata jeb rokasgrāmata, konkrētāk sakot – palīglīdzeklis.
2.Skolotājs sāk uztvert sevi kā audzināšanas instrumentu un iejūtas gramofona lomā, kuram nav savas balss un kurš dzied dziesmas, kuras tiek teiktas priekšā.
3.Skolotājam tika iedalīta jauna, svarīga un atbildīga loma. Viņam jākļūst par tās sociālās sfēras organizatoru, kas ir vienīgais audzināšanas faktors.

1.Skolēns audzina pats sevi. Zināšanas, ko skolnieks iegūst lekcijās var daudz ko iemācīt, bet līdz ar to arī ieaudzina māku un vēlmi izmantot visu no svešām rokām, neko nedarot un nepārbaudot.…

Коментарий автора
Atlants