Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 1.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 2.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 3.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 4.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 5.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 6.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 7.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 8.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 9.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 10.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 11.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 12.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 13.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 14.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 15.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 16.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 17.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 18.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 19.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 20.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 21.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 22.
  • Презентация 'Personības attīstības teorijas', 23.
Фрагмент работы

Kognitīvi afektīvās vienības [3., 123.-125.]
Kompetence
Informācijas kodēšana
Gaidas
Mērķi un vērtības
Emocionālās reakcijas

Kompetence
Ar vārdu kompetence V. Mišels apzīmē visu personības zināšanu un informācijas kopumu par pasauli.
Tā kā katrs cilvēks pasauli uztver selektīvi, tad arī katram cilvēkam veidojas subjektīva reālās pasaules versija.
Svarīga loma kompetences veidošanā ir intelektam.

Informācijas kodēšana
Kodēšana noteiktā veidā sakārto visu iegūto informāciju.
Sistematizētajiem informācijas blokiem ir individuāla struktūra, kas nosaka uzvedību (joki, ...).
Viennozīmīgi kodēta informācija dažādās situācijās var noteikt dažādas cilvēka uzvedības reakcijas (draugu atnākšana, ...).

Gaidas, mērķi, vērtības un intereses
Uzvedības rezultāta gaidas un stimula seku gaidas.
Arī personības iekšējie mērķi, vērtības un personīgā interese nosaka katra indivīda atšķirīgo uzvedību noteiktā situācijā.

Emocionālās reakcijas [3., 125.]
Jebkuras zināšanas par priekšmetiem, parādībām nevar būt bez cilvēka emocionālā vērtējuma.
Ir situācijas, kad dažādu cilvēku uzvedība tomēr varbūt gandrīz vienāda.

Коментарий автора
Atlants