Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.06.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 1.
  • Эссе 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 2.
  • Эссе 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 3.
  • Эссе 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 4.
  • Эссе 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 5.
  • Эссе 'Mediju attiecību veidošanas principi un metodes', 6.
Фрагмент работы

Nobeigums
Komunikācijā ar publiku caur medijiem pastāv daudz šķēršļu, proti, stereotipu veidošanās, negatīvās informācijas vilinājums, aizspriedumi komunikatīvajā vidē, rakstu un valodas pretrunas, kolektīvā atmiņa, dažādi mediju efekti un defekti.
Ir pierādījies, ka masu mediji manipulē ar cilvēku domām un uzvedību. Zinātnieku pētījumi un grāmatas dod mums pamatojumu uztraukties par mediju ietekmi ikdienā, jo lai kur mēs dotos uz darbu, veikalā uz ielas, visur ir reklāmas, paziņojumi, pa radio sabiedriskajā var dzirdēt jaunākās un svarīgākās ziņas.
Masu mediji veicina stereotipisku domāšanu, veido paraugus pēc kuriem sabiedrība arī vadās. Dirheima teorija paskaidro par sabiedrības apvienošanos, saliedētību. Tā kā mūsdienās attīstās globalizācija cilvēkiem kļūst vienādi dzīves modeļi, piemēram, mēs Latvijā pārņemam ārzemju tradīcijas, pasākumus, to būtību.
Lai būtu veiksmīga SA sadarbība ar medijiem ir jāvalda godīgumam un cieņai savstarpējā darba vidē, jo „sabiedrība ēd tieši no Žurnālistu rokas”.

Коментарий автора
Atlants