Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.07.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Образец документа 'Kompetences sākumskolā', 1.
  • Образец документа 'Kompetences sākumskolā', 2.
  • Образец документа 'Kompetences sākumskolā', 3.
  • Образец документа 'Kompetences sākumskolā', 4.
  • Образец документа 'Kompetences sākumskolā', 5.
  • Образец документа 'Kompetences sākumskolā', 6.
Фрагмент работы

Kompetences Nr.
3. un 8. kompetence apvienotas kopā
Kompetences saturs
3. kompetence – sekmēt audzēkņu radošā potenciāla attīstību.
8. kompetence – sekmēt skolēnos mācību sasniegumu pašnovērtējuma prasmes.
Klase
2. klase
Stundas fragments
Mājturība un tehnoloģijas.
Uzdevums skolēniem. Fragmenta saturs
Uzdevums skolēniem:
„Apģērbt” doto zēna vai meitenes siluetu, kurš iepriekš ir jāizgriež. Izvirzīt kritērijus, kuri jāņem vērā veicot darbu. Prezentēt savu veikumu.
Darba gaita:
Skolotāja izdala skolēniem kartona lapas, uz kurām attēloti silueti. Skolēni ar flomāsteru izgrieztajam siluetam uzzīmē seju – acis, degunu, muti. No pasūtījuma žurnāliem skolotāja piedāvā piemeklēt nepieciešamās drēbes un „apģērbt” savu siluetu. Pirms darba sākšanas skolotāja ar skolēniem izvirza kritērijus, kuri jāievēro veicot darbu. Pēc paveiktā skolēni sastājas pusaplī un pēc izvirzītajiem kritērijiem prezentē savu sagatavoto darbu.

Коментарий автора
Atlants