Оценка:
Опубликованно: 26.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 1.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 2.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 3.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 4.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 5.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 6.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 7.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 8.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 9.
  • Образец документа 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
Фрагмент работы

1. Vēlreiz pārbaudīt klienta kartē esošo datu atbilstību patiesībai.
2. Pārbaudīt trūcīgas personas statusa izziņas derīguma termiņu:
2.1. ja beidzies derīguma termiņš, tad palūgt meitai to atjaunot;
2.2. ja kādu (objektīvu) iemeslu dēļ meita atsakās to darīt, tad sazināties ar pašvaldības, kuras teritorijā reģistrēta klienta dzīvesvieta sociālo dienestu, pagarināt izziņu.
P.S. Tas bija jāizdara uzreiz klientam iestājoties slimnīcā.
3. Lai, klients izrakstoties no slimnīcas saņemtu vajadzībām atbilstošus pakalpojumus atkārtoti novērtēju klienta sociālās, psiholoģiskās un fiziskās funkcionēšanas līmeni, izprotot iemeslus un dinamiku.
4. Uzklausu klienta viedokli par viņa funkcionēšanas līmeni kopumā, klienta vajadzības un vēlmes attiecībā uz turpmākajiem pakalpojumiem izrakstoties no stacionāra.
5. Tikai saskaņojot ar klientu saruna ar ārstējošo ārstu par slimnieka veselības stāvokli un diagnozi atbilstoši Pacientu tiesību likumam, Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumam, Latvijas sociālo darbinieku Ētikas kodeksam. Uzklausu ieteikumus par vēlamo aprūpi mājās:
5.1. ja klients nepiekrīt manai sarunai ar ārstējošo ārstu, tad neformāla saruna ar ārstējošo ārstu, izzināt viņa viedokli par klienta psiholoģiskās un fiziskās funkcionēšanas līmeni.…

Коментарий автора
Atlants