Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 1.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 2.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 3.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 4.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 5.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 6.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 7.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 8.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 9.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 10.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 11.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 12.
  • Реферат 'Intervija kā žurnālistikas žanrs', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Intervija kā žurnālistikas žanrs    5
  Interviju tipi    6
  Intervijas vadlīnijas    7
  Interviju analīze laikrakstos    9
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Фрагмент работы

Intervija ir viens no žanru sistēmas elementiem, līdzās ziņām, aprakstiem un komentāriem. Patiesībā ar intervijas pamatiem mēs saskaramies katru dienu. Katrā preses izdevumā ir intervija vai apraksts, kuram kā metode izmantota intervija Arī lai iegūtu viedokļus vai komentārus ziņu materiāla, ir jāintervē. Tik pat sastopama intervija ir arī radio, televīzijā un internetā. Taču arī tie, kas nestrādā žurnālistikas specialitātē, ikdienu veic sava veida interviju. Jo ir pamats uzskatīt, ka dažādu jautājumu uzdošana un apmainīšanās ar viedokļiem, jebkura ikdienišķa saruna – ir sava veida intervija. „Intervija ir saruna starp diviem vai vairākiem cilvēkiem ar nolūku iegūt informāciju auditorijas vārdā. Intervija ir arī jaunu zināšanu iegūšanas veids gadījumā, ja pie tām indivīds nevar piekļūt patstāvīgi.”1
Intervijām kā žurnālistikas žanram var izdalīt divas galvenās formas:
Individuālās jeb personiskās intervijas – ļauj uzzināt cilvēku attieksmi, viedokli, pieredzi, utt.;
Grupu intervijas(fokuss grupa) – šo formu visbiežāk izmanto mārketinga pētījumos.2 Var būt arī kā diskusija televīzijā vai radio.
Gatavojot interviju ir neskaitāmi rakstīti un nerakstīti likumi un ieteikumi.…

Коментарий автора
Atlants