Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 1.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 2.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 3.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 4.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 5.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 6.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 7.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 8.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 9.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 10.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 11.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 12.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 13.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 14.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 15.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 16.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 17.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 18.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 19.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 20.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 21.
  • Отчёт по практике 'Audzināšanas prakse', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes audzināšanas darba apraksts un analīze    3
2.  Grupas skolotāju sadarbība ar pirmsskolas izglītības iestādes skolotājām, iestādes administrāciju, atbalsta perso    4
3.  Skolotājas un bērna, bērnu savstarpējās saskarsmes un sadarbības satura formas analīze    5
4.  Pedagoģisko situāciju pienākumu un gribas veicināšanas apraksts    7
5.  Audzināsanas pasākuma novērošana un analīze    14
6.  Audzināšanas pasākuma plānošana, vadīšana un izvērtēšana    15
7.  Audzināsanas prakses pašizvērtējums    20
Фрагмент работы

Analizējot iegūto pieredzi prakses laikā, diemžēl, ir jāsecina, ka ir bijušas vairākas situācijas, kuru risināšanai man nebija pietiekami daudz zināšanu, kā arī pieredzes. Dažās nodarbībās es nespēju ātri pieņemt pareizos un nepieciešamos lēmumus, kuri būtu aktuāli kāda noteiktā situācijā, līdz ar to situācijas, kuras izveidojās prakses laikā, palīdzēja risināt pieredzējušā kolēģe, mana prakses vadītāja, kurai nebija grūtību saprasties ar bērniem, kā arī ieinteresēt viņus apmācību procesā. Viņa arī koriģēja manu darbību un ieteica, kā viņa darītu un ko viņa darītu.…

Atlants