Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 1.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 2.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 3.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 4.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 5.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 6.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 7.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 8.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 9.
  • Отчёт по практике 'Uzņēmuma stratēģijas izstrāde VAS "Latvijas Pasts"', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES PĒTĪJUMS    4
  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES PĒTĪJUMS    5
  SWOT MATRICA    7
  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS IZVĒLE    8
  NOBEIGUMS    9
  LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Фрагмент работы

Nobeigums
Efektīvai uzņēmuma darbībai ir vajadzīga ne tikai stratēģijas esamība, bet arī esošas stratēģijas periodiska analīze un atbilstības pakāpes analīze balstoties uz esošajiem tirgus apstākļiem.
Uzņēmuma veiksmīga darbība un panākumi ir atkarīgi ne tikai no uzņēmuma iekšējas vides mainīgiem, bet, protams, arī no uzņēmuma ārējas vides apstākļiem, bez kuriem nav iespējams ne vienas organizācijas dzīves cikls. Galvenais ko vajag apgūt ir tas, ka ārējie vides faktori kopā ar iekšējas vides faktoriem izrāda ietekmējošu iedarbi uz uzņēmuma funkcionēšanu. Visi mainīgie cieši ietekmē viens otru. Jāmāk izanalizēt visus šos faktorus kopumā un pieņemt pareizo lēmumu tālākai stratēģijas izvēlei.
Ar SWOT matricas palīdzību var atrast atbildes uz sekojošajiem jautājumiem:
1. Kādas ir stiprās un vājas uzņēmuma puses .
2. Ārējas vides ietekme uz uzņēmumu.
3. Kādā mērā stiprās uzņēmuma puses ļauj izmantot esošās iespējas un stāvēt pretī draudiem
4. Kādā mērā uzņēmuma vājas puses neatļauj to darīt.
5. Kādas stratēģijas vajag realizēt pie esošām iespējām, draudiem, stiprām un vājām pusēm savienojumam.

Коментарий автора
Atlants