Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.04.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 1.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 2.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 3.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 4.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 5.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 6.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 7.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 8.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 9.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 10.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 11.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 12.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 13.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 14.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 15.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 16.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 17.
  • Конспект 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 18.
Фрагмент работы

Virzība no mācīšanas pieejas
(zinātniski mehāniskā paradigma) uz mācīšanās pieeju
(holistiskā paradigma) Paradigmu maiņas raksturojums
(no kā atsakāmies, uz ko ejam, kas jauns, kas mainās, ko paņemam no vecā, kas vēl neskaidrs, ko vajadzētu)

Sniedz norādījumus, māca
Dod iespējas mācīties
Notiek atteikšanās no skolotājcentrētās pieejas, mācību process virzās uz skolēncentrētu pieeju. Varētu teikt, ka notiek pāreja no biheiviorisma uz kognitīvismu, bet nav īsti skaidrs, ko nozīmē “dod iespējas mācīties”, jo katram skolēnam, sākot mācību gaitas, jau no paša sākuma ir dotas vienādas iespējas mācīties, kurus neviens neierobežo ( ne tagad, ne pirms 40 gadiem). …

Коментарий автора
Atlants