Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Pedagoģijas didaktiskie principi, to saikne, mijiedarbība un realizācija', 1.
  • Конспект 'Pedagoģijas didaktiskie principi, to saikne, mijiedarbība un realizācija', 2.
Фрагмент работы

1.Speciālās pedagoģijas didaktikas principi, to saikne, mijiedarbība un realizācija skolas mācību darbā.

Speciālās pedagoģijas izglītība paredzēta bērniem ar psihiskās un garīgās attīstības traucējumiem, un kuri nevar zināšanas pēc vispārējiem mācību standartiem. Nevar tās apgūt pēc vispārīgās didaktikas principiem.
Galvenais mērķis – korekcijas mērķis.
Korekcija - speciālā metožu un paņēmienu sistēma, kura virzīte, lai pārvarētu psiholoģiskās attīstības traucējumus.
Kompensācija – aizstāta ar citiem veseliem procesiem.
Ārstnieciskā pedagoģija – ārstēšana ar pedagoģisko metožu palīdzību. Visi bērni nav psihiski slimi.
Vispārējie mērķi:
1 Koriģēt attīstības traucējumus.
2.Kompensēt tos ar īpašu pedagoģisku paņēmienu un metožu palīdzību.
3.Veikt sociālās personības rehabilitāciju vai abilitāciju.…

Atlants