Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.05.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 1.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 2.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 3.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 4.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 5.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 6.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 7.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 8.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 9.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 10.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 11.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 12.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 13.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 14.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 15.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 16.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 17.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 18.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 19.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 20.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 21.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 22.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 23.
  • Конспект 'Ētikas atbildes', 24.
Фрагмент работы

24. Profesionalitāte un kompetence. Problēma - zināšanas noveco.
Nerunāt par lietā, par kurām neesi kompetents.
Problēma - mīlam pameloties par kompetencēm. Tas īsti nav godīgi.
Nezinot var sastrādāt muļķības.
Kompetence jāuztur līmenī. Profesionālim jābūt kompetentam savā sfērā.
Labāk godīgi pateikt, ka nezini.
Darbā mēs pārdodam sevi.
25. Konfidencialitāte un lojalitāte. Problēmas- morālais, ētiskais pretrunā ar likumu.
Dažreiz labāk ir kaut ko nezināt.
Konfidencialitāte cieši saistīta ar lojalitāti, uzticēšanos.
Lojalitāte - relatīva.
Lojālāli līderim ir mazāk izglītots cilvēks.
Izvēlamies kam esam lojāli.
Jo cilvēks kompetentāks, jo lojālāks profesionalitātei.
Darba devējs visaugstāk vērtē - lojalitāti, uzticību.
Lojalitāte – uzticība. Irracionāla lieta. Ļoti grūti it iegūt, bet pazaudēt var ātri. Līdzīga domāšana – es-partneris. Būtiskākā lieta jebkurās attiecībās. Ar vecumu ir arvien grūtāk kādam uzticēties.
Konfidencialitāte – nenodot klientus. Statuss, kas nosaka, ka attiecīgā informācija nav pieejama vai netiek izpausta nepiederošām personām, juridiskām personām vai procedūru ietvaros.
Profesionalitāte – profesionālās zināšanas un prasmes par kurām labāk nemelot, jo tās var ļoti ātri atklāt.
26. Darbinieks organizācijas pārstāvis. Reputācija.
Visu uzņēmumu vērtē pēc darbinieka ar kuru kontaktējies.
Svarīgi - kā sagaidi, kā apģērbies, kā sarunājies, pieklājības normas.
Duālas attiecības ar klientiem un partneriem (ja iepatiksies, tad līgums būs).
Vissvarīgākais - reputācija, pozitīvā attieksme, ko iegūstam.

Atlants