Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 1.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 2.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 3.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 4.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 5.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 6.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 7.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 8.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 9.
  • Образец документа 'Dažādu izstrādes rīku izmantošana Android, Arduino un Kinect lietojumu izveidē', 10.
Фрагмент работы

Izstrādātā lietojuma darbības principi. Rezultātā iegūtais Kinect lietojums pamatā tiek balstīts uz 6. attēlā redzamajām WPF komponentēm – KinectColorViewer,
KinectDepthViewer, KinectSkeletonViewer, pielāgojot tās praktiskā darba
vajadzībām, piemēram, skeleta atpazīšanas sensoram tiek nomainītas noteikto kaulu un kaulu savienojumu krāsas, kā arī palielināts zīmējamo līniju biezums (skatīt 7. attēlu).
Kreisajā augšējā stūrī ievietotas formas komponentes, kas nodrošina atsevišķu Kinect sensoru (krāsu, dziļuma, skeleta) attēlošanu vai paslēpšanu programmas galvenajā logā, kā arī piecas
spiedpogas, kas ļauj pacelt, pagriezt Kinect ierīci atbilstoši izvēlētajai leņķa vērtībai: -27, -14, 0, 14 vai 27 grādiem.

Atlants