Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 1.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 2.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 3.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 4.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 5.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 6.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 7.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 8.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 9.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 10.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 11.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 12.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 13.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 14.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 15.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 16.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 17.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 18.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 19.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 20.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 21.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 22.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 23.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 24.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 25.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 26.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 27.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 28.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 29.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 30.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 31.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 32.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 33.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 34.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 35.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 36.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 37.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 38.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 39.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 40.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 41.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 42.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 43.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 44.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 45.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 46.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 47.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 48.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 49.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 50.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 51.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 52.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 53.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 54.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 55.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 56.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 57.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 58.
  • Реферат 'VID darbības analīze un izpēte', 59.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Valsts ieņēmumu dienesta uzdevumi un darbību reglamentējošie akti   
1.1.  Fiskālās politikas galvenie virzieni Latvijā   
1.2.  VID uzbūve un struktūra   
1.3.  VID uzdevumi nodokļu un muitas jomā   
1.4.  Darbību regulējošie normatīvie akti   
2.  VID Modernizācijas projekta mērķi un galvenie virzieni   
2.1.  Nodokļu reformas un modernizācijas programma   
2.2.  Personāla resursu vadība   
2.3.  Informatizācijas tehnoloģiju loma efektīvā VID darbā   
3.  Nodokļu maksātāju apkalpošana un tās pilnveidošana   
3.1.  Nodokļu maksātāju tiesības   
3.2.  Klientu apkalpošanas zāles un to nozīme   
3.3.  Korupcijas risku zonu samazināšana   
3.4.  Iekšējās kontroles pilnveidošanas iespējas   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantotā literatūra   
Фрагмент работы

Valsts ekonomikas galvenais uzdevums ir nodrošināt ekonomisko stabilitāti. Tirgus mehānisms pilnībā nespēj nodrošināt ekonomisko efektivitāti un taisnīgumu, nepieciešama valsts palīdzība, kurai šo uzdevumu veikšanai ir noteikta monitārā un fiskālā politika.
Latvijas Republikas ekonomikas regulācijā galvenā loma ir fiskālai politikai. Fiskālās politikas aktuālā problēma ir valsts budžeta veidošana un izmantošana.
Valsts budžeta absolūti lielāko daļu sastāda nodokļu maksājumi, tas ir fizisko un juridisko personu obligātie maksājumi valstij. Nodokļi pilda divas funkcijas – fiskālo un ekonomisko. Ja fiskālā funkcija nozīmē naudas iekasēšanu un akumulēšanu nodokļu veidā, tad ekonomiskā funkcija ir nodokļu maksājumu ietekme uz ekonomiskajiem procesiem valstī, no kā varam secināt ka valsts fiskālās politikas galvenie virzieni ir valsts budžeta veidošana un tā garantēta izpilde un valsts ekonomiskās politikas regulēšana.
Latvijas fiskālās politikas mērķus patreizējā periodā nosaka vēlme integrēties Eiropas Savienībā Eiropas Savienības standartiem pakāpeniski tiek pielāgota Latvijas nodokļu un muitas sfēru regulējošā likumdošana. Izmantojot starptautisko pieredzi , konvencijas un līgumus, atbilstoši tiek harmonizēti arī administrēšanas politikas principi un darba metodes.
Saskaņā ar “Nodokļu reformas un modernizācijas programmu Centrālajām un Austrumeiropas valstīm - fiskālajām vadlīnijām”, kuras izstrādātas, sadarbojoties ES valstu, Eiropas komisijas pārstāvjiem, IOTA (Intra – Eurupian Organization of Tax Administratiion) un ES kandidātvalstīm ir noteikti pamatstandarti, lai, iestājoties ES Latvijas nodokļu administrācijai būtu kapacitāte un tā spētu pietiekami efektīvi darboties ES vienotā likumdošanas kopuma ietvaros.
Darbs ar fiskālo vadlīniju – pamatstandarta sagatavošanas un apstiprināšanas tika uzsākts 1999. gada pirmajā pusē un 1999.gada 23. septembrī Briselē, ES dalībvalstu un kandidātvalstu nodokļu administrāciju vadītāju sanāksmē tika prezentētas Latvijas fiskālās vadlīnijas un veiktas to noslēdzošās korekcijas, pēc kurām Programma tika apstiprināta Eiropas komisijā. Kopumā Programma ietver 44 stratēģijas uzdevumus.

Atlants