Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 1.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 2.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 3.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 4.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 5.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 6.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 7.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 8.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 9.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 10.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 11.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 12.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 13.
  • Реферат 'Iekšējā kontrole SIA "XY" uzņēmējdarbības ciklos', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Iekšējā kontrole personāla jautājumu ciklā    4
1.1.  Personāla plānošana    5
1.2.  Personāla datu vadība    6
1.3.  Secinājumi un priekšlikumi personāla ciklā    7
2.  Iekšējā kontrole tirdzniecības daļā jeb pārdošanas ciklā    8
2.1.  Secinājumi un priekšlikumi pārdošanas ciklā    11
3.  Iekšējā kontrole sagādes daļā jeb sagādes ciklā    12
3.1.  Secinājumi un priekšlikumi sagādes ciklā    14
4.  Iekšējā kontrole loģistikas ciklā    15
4.1.  Secinājumi un priekšlikumi loģistikas ciklā    16
Фрагмент работы

SIA „XY” ir tirdzniecības uzņēmums, kas nodarbojas ar mobilo telefonu un to aksesuāru mazumtirdzniecību.
Tas ir dibināts 90-to gadu beigās un šobrīd ieņem vienu no vadošajām vietām mobilo telefonu tirgū Latvijā. Uzņēmuma vadība un birojs atrodas Rīgā, kā arī lielākā daļa tirdzniecības vietu ir izvietotas Rīgā, taču tās ir arī Latvijas lielākajās pilsētās un vietās, kur atrodas pēc iespējas vairāk mērķauditorijas. Tirdzniecības vietu skaits ir aptuvens, jo to nav iespējams precīzi noteikt, kas pamatojams ar to, ka nepārtraukti tiek izvērtētas rentablās un nerentablās tirdzniecības vietas. Nerentablās tiek slēgtas, bet to vietā tiek atvērtas jaunas citā rajonā ar mērķi palielināt apgrozījumu, iekarot tirgus daļu un palielināt peļņu.
Vidēji katrā tirdzniecības vietā ir no 3 līdz 4 darbiniekiem. Katram veikalam ir viens veikala vadītājs un viens vai vairāki pārdevēji-konsultanti, atkarībā no tirdzniecības vietas lieluma, darba laika, un pircēju pieplūduma, kā arī iespējami darbinieki-mācekļi, kas pēc pārbaudes laika 3 mēneši nokārtojot atestācijas eksāmenu var kļūt par pārdevējiem- konsultantiem. Kopumā tas sastāda ap 250 darbinieku, kas strādā tirdzniecības vietās, un ap 50 biroja darbinieku, kas regulē un vada uzņēmumu.…

Коментарий автора
Atlants