-
Jauniešu loģiskās domāšanas attīstība intelektuālo un matemātisko spēļu ietekmē
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Intelekts | 4 |
1.1. | Intelekta jēdziens | 4 |
1.2. | Intelekta veidi | 5 |
1.3. | Jauniešu intelekts | 5 |
1.4. | Intelektuāli attīstītākie jaunieši | 6 |
2. | Loģiskā domāšana un intelektuālās, matemātiskās spēles | 8 |
2.1. | Loģiskā domāšana | 9 |
2.2. | Intelektuālās un matemātiskās spēles | 10 |
2.2.1. | Šahs | 10 |
2.2.2. | Dambrete | 11 |
2.2.3. | Triki ar skaitļiem | 12 |
2.3. | Intelektuālās spēles un matemātiskie uzdevumi kā loģiskās domāšanas attīstīšanas līdzeklis | 14 |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotā literatūra | 16 | |
Anotācija | 17 | |
Anotation | 18 | |
Pielikums | 19 |
Kā darba tēmu izvēlējāmies intelektu un cilvēka loģisko domāšanu dažādu intelektuālo spēļu, matemātisko un loģisko uzdevumu risināšanas ietekmē.
Pētījām vairāk tieši 7. – 12. klašu skolēnu spējas. Skolēnus sadalījām trīs grupās: 7.-8., 9.-10., 11.-12. klašu skolēni. Pateicoties loģiskajām prāta spējām mēs esam spējīgi risināt grūtus un sarežģītus uzdevumus matemātikā, spēlēt spēles un izdarīt par visu secinājumus. Teorētiskajā daļā pētījām to, kā intelekts izmainās, kā tas iedalās, kas ir intelekta ziņā attīstītākie jaunieši un loģisko domāšanu. Mūsu zinātniskajā darbā izpētījām un izzinājām loģiskas, matemātiskas spēles (šahs, dambrete, triki ar skaitļiem).
Praktiskajā daļā likām šo klašu grupām pildīt vienādus testus pusstundas garumā, ar kuru palīdzību centāmies noteikt cik loģiski spriest ir spējīgi šie skolēni.…
Darbā izpētīts intelekta jēdziens, tā veidi, jauniešu intelekts, intelektuāli attiistītākie jaunieši. Loģiskā domāšana, intelektuālās spēles.