Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.09.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Mūzikas nodarbību raksturojums vecākā vecumposma pirmsskolas bērniem', 1.
  • Реферат 'Mūzikas nodarbību raksturojums vecākā vecumposma pirmsskolas bērniem', 2.
  • Реферат 'Mūzikas nodarbību raksturojums vecākā vecumposma pirmsskolas bērniem', 3.
  • Реферат 'Mūzikas nodarbību raksturojums vecākā vecumposma pirmsskolas bērniem', 4.
  • Реферат 'Mūzikas nodarbību raksturojums vecākā vecumposma pirmsskolas bērniem', 5.
  • Реферат 'Mūzikas nodarbību raksturojums vecākā vecumposma pirmsskolas bērniem', 6.
  • Реферат 'Mūzikas nodarbību raksturojums vecākā vecumposma pirmsskolas bērniem', 7.
Фрагмент работы

Jautājumu - atbilžu veidošana attīsta radošo domāšanu [Māksla un mūzika kultūras diskursā. IV starptautiskās zinātniski praktiskās konferences materiāli. Rēzekne, 2015.].
Pēc tam, kad bērni ir apguvuši “skanošos žestus”, skolotājs viņus pakāpeniski iepazīstina ar sitamajiem mūzikas instrumentiem: kociņiem, trijstūri, bungām u.c. Skolotājs var izmantot arī dažādus sadzīves priekšmetus: katlu vākus, koka dēlīšus, karotes, auklā savērtas pogas, gumijas šļūteni, puķu podus, kas pārvilkti ar plastmasas plēvi u.t.t. Galvenais uzdevums ir iepazīt dažādus skaņu veidošanas paņēmienus, analizēt skaņas toni, krāsu, mēģināt to pārveidot, salīdzināt ar iepriekšējo. Piemēram, interesanti ir izmēģināt, kā skan divas dažādas glāzes vai pudeles. Bet ja šīs glāzes un pudeles piepilda ar ūdeni ? Izmainās skaņas augstums. Tas liek secināt, ka starp skaņām ir noteikti atstatumi, kas ir saistīti ar noteiktiem likumiem. Tā bērnam pašam rodas vēlēšanās šos likumus izzināt.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants