Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Izglītības filosofijas koncepcija', 1.
  • Эссе 'Izglītības filosofijas koncepcija', 2.
  • Эссе 'Izglītības filosofijas koncepcija', 3.
Фрагмент работы

Kā ikvienam studentam mūsdienu izglītības sistēmā, arī man, ir svarīga, zināšanu apguve, domāšanas attīstīšana, attieksmju veidošana un savas personības pilnveidošana mācību process laikā. Būtiski ir jautājumi, kā pilnveidot prasmes mācīties, domāt, kā arī prasmi patstāvīgi orientēties nepārtrauktajā informācijas plūsmā, apgūt nepieciešamās teorētiskās zināšanas un apvienot tās ar dzīves praksi. Tam visam pāri vēl klājas jautājums par motivācijas saglabāšanu studiju laikā, kas, manuprāt, ir aktuāls katra studenta dzīvē.
Pieaugot informācijas apjomam mūsdienu pasaulē, ir nepieciešams mainīties arī izglītībai, lai tā neieslīgtu stagnācijas periodā. Tieši šī informācijas pārpilnība rada krīzi izglītībā. To var mainīt un pārveidot tikai hermeneitiskā pieeja, kas izglītībā ienes idejas par līdzpārdzīvojumu, līdzcietību un citādā pieņemšanu, kas pārveido pašu cilvēka individualitāti un līdz ar to arī sabiedrību kā indivīdu kopumu. …

Коментарий автора
Atlants