Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 1.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 2.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 3.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 4.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 5.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 6.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 7.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 8.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 9.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 10.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 11.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 12.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 13.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 14.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 15.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 16.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 17.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 18.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 19.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 20.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 21.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 22.
  • Реферат 'Zinātniski pētnieciskais darbs par emocionālo inteliģenci', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    6
1.1.  Intelekts    6
1.2.  Emocionālā inteliģence    8
1.3.  Emocijas    10
1.4.  Jūtas    12
II.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    14
2.1.  Pētījuma metode un dalībnieki    14
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  SECINĀJUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    20
  PIELIKUMS    21
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
• Pētījuma jautājumi:
Kā jaunieši izprot jēdzienu emocionālā inteliģence ?
Kā jaunieši spēj atpazīt, kontrolēt savas emocijas saskarsmē?
Atbildot uz pētījuma jautājumiem, var secināt, ka :
1. Emocionālā Inteliģence – tā ir mūsu iespēja izvēlēties kā reaģēt uz pasauli un mūsu iespēja veidot šo pasauli
2. Jaunieši jēdzienu emocionālā inteliģence izprot kā savu un citu emociju atpazīšanu un vadīšanu.
3. Jauniešiem piemīt emocionālā inteliģence kā arī empātija, ko es secinu no sava pētījuma iegūtajiem datiem, jaunieši izprot savu draugu emocionālo stāvokli un spēj paralēli pārdzīvot tās emocijas, kuras izjūt otrs. Tas nozīmē, ka jaunieši jūt otra prieku vai bēdas un saprot iemeslu šīm jūtām.
4. Lielākā daļa no maniem aptaujātajiem ,uzskata, ka viņi spēj kontrolēt savas emocijas. Stresa situācijā spēj saglabāt mieru ,un emocijas neietekmē viņu rīcību, darba kvalitāti, kā arī jaunieši spēj nosvērti domāt un pieņemt saprātīgus lēmumus emociju uzplūdā.
5. Visbiežāk jauniešu minētās emocijas ir dusmas , prieks, bēdas, izbrīns ,tas nozīmē, ka jaunieši tiešām spēj atpazīt un nosaukt vārdā dažas no savām emocijām, savu pašizjūtu. Kā arī tas liecina, ka jaunieši spēj aprakstīt savas jūtas un spēj ar tām padalīties saviem draugiem, ģimenei un skolotājai.
6. Pēc jauniešu sniegtajām atbildēm un pētījumā iegūtajiem rezultātiem var secināt, ka jaunieši izprot savas emocijas un spēj tās kontrolēt, tomēr ikdienā veiktie novērojumi liecina, ka jaunieši bieži vien savstarpējā saskarsmē ir nesavaldīgi, agresīvi un ļoti emocionāli. Novērojumi liecina arī to, ka jaunieši tomēr neizprot savas emocijas un nespēj tās kontrolēt saskarsmē.…

Atlants