Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.08.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 1.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 2.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 3.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 4.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 5.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 6.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 7.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 8.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 9.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 10.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 11.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 12.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 13.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 14.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 15.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 16.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 17.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 18.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 19.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 20.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 21.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 22.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 23.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 24.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 25.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 26.
  • Отчёт по практике 'Pprogramma "Māszinības", prakses dienasgramata', 27.
Фрагмент работы

Secinājumi
• Bija grūti veidot saskarsmi ar pacientu, kurš ir depresīvs, bet man izdevās izskaidrot pacientam aprūpes procesu, pacients saka uzdot jautājumus, tātad viņš klausījās manī un mums izveidojās atgriezeniskā saite.
• Neapmierinātas vajadzības cilvēkiem rada problēmas.
• Nepietiekama vai nepareiza informācija, kā arī informācijas trūkums izraisa konfliktus.
• Māsas un citu aprūpētāju uzdevums ir palīdzēt cilvēkiem nodrošināt vajadzības un atrisināt radušās problēmas.
• Veicot aprūpi, māsai jāatceras, ka katra dzīva būtne ir unikāla!
• Cilvēku dažādība un individuālās vajadzības liek māsai raudzīties uz katru indivīdu īpašā veidā un arī katru - īpaši aprūpēt!
• Katram pacientam ir jāsaņem tāda aprūpe, kas atjauno viņa noteiktu emocionālo un fizisko stāvokli un veicina gaidāmā iznākuma sasniegšanu.
• Uzklausot klientu sūdzības un atrisinot tās, iespējams divkārt uzlabot klientu attieksmi pret iestādi. Tie klienti, kuru problēmas tiek atrisinātas, parasti kļūst par visdedzīgākajiem piekritējiem.

Коментарий автора
Atlants