Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.04.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 1.
  • Конспект 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 2.
  • Конспект 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 3.
Фрагмент работы

Bērniem, iestājoties skolā, ir radies jauns vadošaās darbības tips. Tā ir mācību darbība. Mācību darbību raksturo tas, ka šīs darbības norise saistīta ar dažādu inteletuālās darbības paņēmienu apguvi. Ja pirmsskolas vecuma bērns rotaļu procesā attēloja ārstu un izrakstīja slimniekam recepti, tad viņa rakstīšanas veidam ipaša uzmanība netiek pievērsta. Pirmās klases skolēns mācās rakstīt un dara to, apgūstot šim nolūkam īpašus darbības paņēmienus. Šo jauno vadošas darbības tipu raksturo tas, ka šīs darbības rezultāti tiek vērtēti. Atzīme kļuva par skolotaja darba mērauklu skolas dzīvē, par mācību unj audzināšanas darba kvalitātes spoguli. Atzīme tika pieņemta par skolēna sasniegumu atspoguļošanas līmeni. Tāda vērtēšanas sistēma nespēj nodrošināt skolēna pašapziņas tālāko attīstību.…

Коментарий автора
Atlants