Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.06.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 1.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 2.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 3.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 4.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 5.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 6.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 7.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 8.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 9.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 10.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 11.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 12.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 13.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 14.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 15.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 16.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 17.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 18.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 19.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 20.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 21.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 22.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 23.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 24.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 25.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 26.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 27.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 28.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 29.
  • Реферат 'Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā', 30.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Interaktivitāte mākslas kontekstā    6
1.1.  Imersijas metodes    8
2.  Auras jēdziens    14
2.1.  Balss kā akustiskās skaņas avots    15
2.2.  Vizuālās un akustiskās frekvences    17
2.3.  Gaisma, skaņa un sinestēzija    18
3.  Praktiskais darbs    22
3.1.  Mākslas darba koncepcija    22
3.2.  Mākslas darba izstrāde    22
  Secinājumi    26
  Izmantā literatūra un avoti    28
Фрагмент работы

Secinājumi
Bakalaura darbā “Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā” izvirzītais mērķis “radīt interaktīvu audiovizuālu instalāciju, kas vizualizē skaņas vibrācijas” ir pilnībā sasniegts – ir izveidots mākslas darba “Aur(or)a” prototips, izmantojot pētījuma gaitā izvirzītos interaktīvās mākslas principus – izmantot skatītāju kā vienu no galvenajiem faktoriem darba radīšanā, panākot maksimālu imersiju un padarot to emocionāli saistošu katram lietotājam. Atbildot uz pētījuma jautājumu: “Kā efektīvi izveidot interaktīvu virtuālu instalāciju izmantojot “neredzamos” datus?” – jāuzsver, ka fraktālās skulptūras dizains un krāsu teorijas pielietošana ir ļoti būtiska darba sastāvdaļa.
Izstrādājot Bakalaura darbu “Skaņas vibrāciju vizualizēšana interaktīvā audiovizuālā instalācijā”, tika radīts mākslas darbs “Aur(or)a”, kas vizualizē skaņas vibrācijas. Sasniedzot šī pētījuma mērķi, darba autore secina:
1. Mākslas darba “Aur(or)a” skatītājs vienlaikus var kļūt arī par “dalībnieku”, jo gala rezultāts ir atkarīgs no katra cilvēka individuājām balss iezīmēm. Tādējādi, diviem cilvēkiem nebūs iespējams iegūt vienādas pieredzes.
2. Fluxus kustība lika pamatus interaktīvajai mākslai un vēl jo projām influencē tās attīstību mūsdienās.
3. Iesaistot skatītāju darba radīšanā, tiek panākta maksimāla imersija, radot to emocionāli saistošu katram lietotājam un sniedzot iespēju auditorijai mijiedarbotos ar dalībniekiem, veidot sižeta beigas.…

Коментарий автора
Atlants