Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.08.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 1.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 2.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 3.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 4.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 5.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 6.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 7.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 8.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 9.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 10.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 11.
  • Реферат 'Satiksmes vadības sistēma', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  SATIKSMES VADĪBAS SISTĒMA    3
1.1.  Sistēmas darbība    4
1.2.  Darbības modeļi    6
1.2.1.  SCOOT – Sadalīšanas cikla optimizācijas metode    6
1.2.2.  SCAT – Sidnejas koordinētā adaptīvā satiksme    7
1.2.3.  OPAC – optimizētā adaptīvās kontroles politika    8
1.3.  Situācija Latvijā    8
  SECINĀJUMI    10
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Satiksmes vadības sistēmas tiek pielietotas sauszemes transportam – autotransportam un dzelzceļam. Ir iespējami dažādi luksofori, kur katrs no veidiem ir paredzēts tam speciālam pielietojumam, piemēram, velo luksofori, luksofori ceļu darbu regulēšanai, gājēju luksofori ar regulējamu sensoru un atlikušo zaļās gaismas degšanas sekunžu taimeri, transportlīdzekļu luksofori, manevru luksofori u.c.
Lai regulētu satiksmi, tiek pielietotas lietojumprogrammas, datori, dažādi sensori, darbības modeļi. Manuprāt, no sistēmas darbības modeļiem, visefektīvākais ir SCAT – Sidnejas koordinētā adaptīvā satiksme, jo modelis izmanto jau esošus, izstrādātus taimera ciklus, ko no bibliotēkas izvēlās un piemēro atkarībā no ceļu noslogotības, respektīvi, programmai nav nepieciešamība tērēt papildus laiku, lai rēķinātu optimālos signāla cikla laikus.

Коментарий автора
Atlants