Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.08.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses "Pirmsskolas izglītības prakse" apraksts', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārīgā izpēte    4
  Pirmsskolas vecumposma raksturojums    6
  Piedalīšanās pedagoģiskajā procesā    10
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pedagoģiskās darbības pašvērtējums par praksi kopumā    12
  Prakses vadītāja - mentora vērtējums par praksi    13
  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

Mēs dzīvojam pārmaiņu laikā, kad mainās izglītības sistēma. Jaunā izglītības sistēma jau tagad pastiprinātu uzmanību pievērš jaunā tipa sadarbības modeļa attīstībai. Jaunais izglītības modelis piedāvā mērķtiecīgi organizētu, integrētu pedagoģisko procesu, kura centrā ir bērns ar savām interesēm un vajadzībām. Jaunajā izglītības sistēmā pastiprinātu uzmanību pievērš jaunajam sadarbības modulim
SKOLĒNS – SKOLOTAJS – VADĪBA – VECĀKI
Līdz ar to akcents tiek pārlikts no skolotāja un priekšmeta centrēšanas uz skolēncentrētu pieeju. Skolotājs ir nākamais cilvēks ko bērns satiek pēc ģimenes. Skolotājs vienmēr sirdī paliek bērns, jo tad bērni labāk viņu pieņem un ielaiž savā pasaulē. Mūsu profesijā ir ļoti svarīgi mīlēt bērnus, mīlēt viņus tāpat bez iemesla, lai kāds viņš arī nebūtu.…

Atlants