Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 1.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 2.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 3.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 4.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 5.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 6.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 7.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 8.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 9.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 10.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 11.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 12.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 13.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 14.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 15.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 16.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 17.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 18.
  • Отчёт по практике 'Vecīša cimdiņš', 19.
Фрагмент работы

Piektdiena
Tēma: Gailis ielūdz uz teātri.
Dominante: Mūzika
Pakārtotie darbības veidi: Zīmēšana, matemātika.
Mērķis: Rosināt apspēlēt pasakas sižetu, atdarināt pasaku.
Uzdevumi:
1. Veidot iemaņas saistīt mūzikas klausīšanas ar citiem mākslas veidiem.
2. Veicināt iztēles attīstību attēlojot pasaka varoņus.
3. Rosināt bērnus ar kustību palīdzību brīvai improvizācijai.
4. Pilnveidot prasmi aizkrāsot visu laukumu.
5. Nostiprināt zināšanas par ģeometrisko figūru- aplis, un krāsām.
Uzskates materiāli:
Valodas centrs – pasaka, grāmatas ar attēliem, mīklas.
Dabas centrs - telpaugi, lejkanna, zariņi, attēli ar ziemas ainavām.
Matemātikas centrs – medaljoni.
Celtniecības centrs- kluči, lielie un mazi lego.
Rotaļu centrs- mīkstās rotaļlietas, roku lellītes, gailis
Zīmēšanas centrs- darba lapas –Gailis.
Rīta cēliens.
Skolotāja sagaida bērnus. Bērni darbojas interešu centros paši pēc savām interesēm. Valodas centrā- pasakas, grāmatiņas. Matemātikas centrā – spēles ‘’atrodi otru tādu pašu, puzles.
Rotaļnodarbība:
Rīta aplis: Skolotāja aicina bērnus stāties aplī. Skolotāja kopā ar bērniem nodzied sasveicināšanās dziesmiņu- “Ir jau visi”. ( skatīt pielikumā Nr.1.)
Bērni padodot viens otram bumbiņu saka ‘’labrīt ‘’. Bumbiņa ceļo pa apli, kamēr atgriežas atpakaļ pie skolotājas. Skolotāja pievērš bērnu uzmanību kāds ārā laiks? Noskaidrojam, ka nepieciešams silts apģērbs. Mētelis, zābaciņi, cepure, šalle, cimdiņi. Skolotāja aicina bērnus noskaitīt jauno pirkstiņu rotaļu par cimdiņu. (Skatīt pielikumā Nr. 2.).
Ievada daļa:
Skolotāja kopā ar bērniem atkārto pasaku ‘’Vecīša cimdiņš’’. Bērni vai mēs visus dzīvnieciņus esam uztaisījuši nedēļas garumā. Noskaidrojam, ka nē. Kurš tad nobiedēja visus dzīvnieciņus? Gailītis.
Galvenā daļa:
Pēkšņi dzirdam KI-KE-RI-GŪ, kas tas ir. Grupiņā uz plauktiņa sēž gailītis, skolotāja noņem no plauktiņa gailīti. Bērni vai gailis ir krāsains? Kādās krāsas ir gailītis? Aplūkojam viņu, nosaucam krāsas, kādas ir gailim. Gailītis piedāvā kopā ar bērniem izritmizēt dziesmu ‘’Kur tu teci gailīti’’. (ar krāsainajiem zīmuļiem).
Bērni, gailītis jautā, bet vai mēs varētu uztaisīt teātrīti par ‘’vecīša cimdiņu’’.
Kuri dzīvnieciņi dejoja cimdiņā? Noskaidrojam, ka trīs – pele, zaķis, vilks, bet cik esam mēs? 15 bērni.
Kā mēs varētu sadalīties pa grupiņām?
Te gailītis rāda savu groziņu. Viņš ir atnesis grozu ar medaljoniem, Medaljoni ir aplīši, kuriem virsū ir visi trīs mūsu dzīvnieciņi, pele, zaķis, vilks.

Коментарий автора
Atlants