Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 1.
  • Конспект 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 2.
  • Конспект 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 3.
  • Конспект 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 4.
  • Конспект 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 5.
Фрагмент работы

Savukārt, lai piesaistītu pieaugušo mērķauditoriju, ražotāji izvēlas dramatizēšana ar cenu palīdzību. Cena publikai var likt noticēt, ka produkts ir svarīgs un ka ir savas cenas vērts, kaut arī patiesībā precei ir uzlikts uzcenojums, ko ražotājs izmanto saviem ieguvumiem vai komunālo izdevumu segšanai.
Reklāmas priekšplāns ir daudz interesantāks nekā aizkulises. Aizkulisēs notiek smags darbs, lai reklāmu sagatavotu, savukārt priekšplāns ir reklāmas seja. Priekšplānu varam nodalīt divās daļās - nosacīta telpa, kurā publikas tiek radīta gatavā izrāde un tas ir viss, ko izrādē parāda spēlētājs, lai ietekmētu publiku.
Kā piemēru priekšplānam un izrādei var minēt – “Ēd kūku X un Tu nonāksi jautrā, aizraujošā draugu ballītē” (fonā skan mērķauditorijai raksturīga un populāra dziesma). Ballīte, aizraujošā atmosfēra – tas ir reklāmas priekšplans un izrāde. Pēc šī varam secināt, ka reklāma bieži vien ir vienkārši safabricēta, jo tā ir nepatiesa un paspilgtina produktu īpašības.

Коментарий автора
Atlants