Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 1.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 2.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 3.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 4.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 5.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 6.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 7.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 8.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 9.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 10.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 11.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 12.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 13.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 14.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 15.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 16.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 17.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 18.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 19.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 20.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 21.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 22.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 23.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 24.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 25.
  • Отчёт по практике 'Bērnu kustību attīstība ar rotaļu palīdzību', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  5-6 gadu vecu bērnu pedagoģiskais raksturojums    5
  5-6 gadu vecu bērnu psihiskā attīstība    8
  Soļošana, skriešana, līdzsvars, lēcieni 5-6 gadu vecumā    11
  Ripināšana, meša, kāpšana, rāpšanās 5-6 gadu vecumā    12
  Fiziskās audzināšanas uzdevumi un nodarbību organizēšanas veidi    13
  Sporta nodarbības    15
  Sižeta sporta nodarbību organizēšanas metodes PII    17
  Sižeta sporta nodarbībās    20
  Sižēta sporta nodarbība ‘’zoodārzā’’    21
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Фрагмент работы

Frontālā metode – tā ir metode, kuras pielietojuma laikā kustību izpilda vienlaikus visi bērni. Šo metodi visbiežāk pielieto nodarbību ievada un noslēguma daļā, liekot bērniem soļot, skriet, izpildīt vispārattīstošos vingrojumus un kustību rotaļas. Gandrīz vienmēr šo metodi pielieto sižetiskajās sporta nodarbībās.
Plūsmas metode – izmantojot šo metodi sporta nodarbībās, bērni izpilda kustības nepārtrauktā plūsmā citu aiz citas. Dažreiz šo paņēmienu izmanto nodarbības ievada daļā, kā arī nodarbības galvenajā daļā, atkārtojot, nostiprinot un pilnveidojot pamatkustības. Plūsmas metode prasa ļoti rūpīgu un pārdomātu pamatkustību izvēli un rīku izvietojumu telpā.
Grupu metode – tiek pielietota, kad bērnus sadala apakšgrupās un katra apakšgrupa patstāvīgi vai grupas skolotāja vadībā veic doto uzdevumu. Pēc zināma laika posma apakšgrupas mainās vietām.
Ikdienā strādājot ar pirmsskolas vecuma bērniem, plaši tiek izmantota kustību rotaļa. Tā palīdz veicināt bērnos morālo īpašību attīstību – drosmi, uzņēmību u.c.. Nosaukums „kustību rotaļa” liecina par to, ka to laikā bērni nepārtraukti kustas. Liela nozīme ir rotaļlietu un inventāra izvēlei, audzināšanas ziņā rotaļa ir iedarbīga tikai tad, ja skolotāja to pareizi vada, pati aktīvi piedalās tajā, reizē vērojot katra bērna individuālo attieksmi gan pret pašu rotaļu, gan arī citam pret citu.[10]

Atlants