Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 1.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 2.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 3.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 4.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 5.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 6.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 7.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 8.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 9.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 10.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 11.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 12.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 13.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 14.
  • Реферат 'Pieauguša cilvēka attīstība', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ATTĪSTĪBA    3
  PERSONĪBA UN ATTĪSTĪBA, VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
  ATTĪSTĪBAS POSMU RAKSTUROJUMI    7
1.  PERSONĪBA UN ATTĪSTĪBA, VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    7
2.  JAUNDZIMUŠĀ VECUMPOSMĀ RAKSTUROJUMS    8
3.  MAZBĒRNA JEB AGRĪNĀS BĒRNĪBAS VECUMPOSMĀ RAKSTUROJUMS    8
4.  PIRMSSKOLAS VECUMPOSMĀ BĒRNU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    9
5.  SĀKUMSKOLAS BĒRNU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    9
6.  PUSAUDŽU ATTĪSTĪBAS PERIODA RAKSTUROJUMS    10
7.  JAUNIEŠU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBU RAKSTUROJUMS    10
8.  PIEAUGUŠO PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS PERIODA RAKSTUROJUMS    10
  CILVĒKA ATTĪSTĪBAS HRONOLOĢISKĀS STADIJAS    11
  PERSONĪBAS BRIEDUMA STADIJA    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Фрагмент работы

Izejot no šī krīzes, cilvēks sāk vairāk domāt par to, ko viņš atstās pēc sevis, ko viņš var dot citiem. Cilvēks sāk saprast, ka ne naudu, ne slavu viņš kapā līdzi nepaņems. Pozitīvā nozīmē pilnīgi mainās cilvēka attieksme pret dzīvi. Var teikt, ka viņš sāk dzīvot pilnvērtīgāku dzīvi, nekā dzīvoja pirms tam. Viņam rodas nopietnāka dzīves jēga. Tam pretstatā ir krīzes negatīvais iznākums-stagnācija, cilvēka personības attīstības apstāšanās, jo brieduma stadijas un dzīves vidus krīzes galvenā problēma ir nevēlēšanās šķirties no jaunības, nevēlēšanās apzināties, ka cilvēks kļūst vecāks, ka viņš vairs nav jauns. Tāpat kā pusaudža gados bija nevēlēšanās šķirties no bērnības, brieduma gados pastāv nevēlēšanās šķirties no jaunības. Ir divi veidi kā cilvēks cīnās ar krīzes periodu. Pirmais - cilvēks tiešām dara visu, lai justos jauns, fiziskā ziņā, interešu ziņā. Tā arī ir stagnācijas pazīme, jo cilvēkam ir jāapjēdz, ka viņš vairs nav jauns, visam ir savs laiks.
Un otrs variants - stagnācijas variants. Cilvēka dzīve it kā apstājas, apstājas personības attīstība, cilvēks nespēj neko ielāgot un pieņemt jaunus uzskatus vai jaunas domas, idejas. Notiek ļoti strauja interešu sašaurināšanās. Cilvēks kļūst ļoti egocentrisks. Viņu neinteresē nekas cits kā tikai tas, kas saistīts ar viņu pašu, viņa veselību, darbu utt. Šādi cilvēki ļoti daudz runā par sevi.…

Коментарий автора
Atlants