Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 1.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 2.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 3.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 4.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 5.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 6.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 7.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 8.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 9.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 10.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 11.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 12.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 13.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 14.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 15.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 16.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 17.
  • Отчёт по практике 'Cenu veidošanās autotransporta uzņēmumā', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA SIA „ SMILE TAXI” VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    5
2.  CENAS VEIDOŠANA SmileTaxi    11
  KOPSAVILKUMS    16
  LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Фрагмент работы

KOPSAVILKUMS
1. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Smile Taxi” ir uz klientu orientēta kompānija – taksometrs SIA „Smile Taxi” ir dinamisks Latvijas uzņēmums, kas piedāvā plašu pakalpojumu taksometru jomā.
2. Smile Taxi ir ir noslēgti līgumi ar Bergs hotel, Domina Inn, AVALON, Beluvielle Hotel, Alberts, Valdemārs, u.c. Iesāktas sarunas ar viesnīcu Baltic Beach Hotel par taksometra pakalpojumu sniegšanu tās klientiem.
3. Organizatoriskā struktūra Smile Taxi sastāv no valdes, administrācijas, daļas vadītājiem.
4. SmileTaxi nosakot pakalpojuma cenu, izvēlējās cenas aprēķinu uz produkta noietu un ražošanas izmaksām. Bet kā galvenais faktors tomēr tika ņemts vērā produkta noiets un esošās cenas tirgū. Veicot tirgus izpēti, noskaidrojās, ka piedāvājot pakalpojumu ar augstas klases automašīnām, klients ir gatavs maksāt vairāk. Bet tā kā Rīgas domes Satiksmes departaments ir noteicis maksimālos tarifus, tad SmileTaxi sniegs pakalpojumus pēc šiem tarifiem.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants