Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Эссе 'Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur', 1.
  • Эссе 'Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur', 2.
  • Эссе 'Krāsu nozīme uzņēmējdarbībā un daudz kur citur', 3.
Фрагмент работы

Sarkanā krāsa labi noder produktu, kas asociējas ar enerģiju - dzērienu, automašīnu, sporta piederumu, spēļu ražošanā. Cilvēka ķermenis ir kā afišu stabs, un krāsas, ko izvēlamies, ir kā reklāma, kā vēstījumi, kas ziņo, ko es gribu pateikt un ko saņemt no sabiedrības. Mēs izvēlamies krāsas, kuras mums psiholoģiski pietrūkst, jo katrai krāsai ir sava spēka nozīme.
Analizējot pasaules 100 visizcilāko uzņēmumu logotipus, atklājās, ka gandrīz ceturtdaļa logotipu, bija tieši sarkani. Sarkana ir daudzpusīga krāsa, ko var viegli savienot pārī ar citām spilgtām krāsām, piemēram, dzeltenu vai oranžu, lai dizainam piedotu enerģiskumu, vai ar vēsāku toni, piemēram, zilu, kas līdzsvaros dizainu un piešķirs tam konservatīvāku izskatu.

Atlants