Оценка:
Опубликованно: 14.07.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 1.
  • Реферат 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 2.
  • Реферат 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 3.
  • Реферат 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 4.
  • Реферат 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 5.
  • Реферат 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 6.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
1)  Situācijas    3
2)  Aktualitāte    3
2.  Teorētiskais un pedagogu-praktiķu skatījums    4
1)  Skolotāju profesionālās ētikas kodekss    4
2)  Skolotāju teiktais    4
3)  No menedžmenta teorijas   
3.  Iespējamie praktiskie risinājumi   
4.  Secinājumi   
Фрагмент работы

Klejojot internetā un meklējot problēmu, ko analizēt, iegāju arī portāla “skolotājs.lv” forumā, kur atradu diskusiju par attiecībām skolas kolektīvā, kurā lielākā daļa dalībnieku sūdzējās, ka skolas kolektīvā esot intrigas, kolēģu “aprunāšana” utt. Īsumā pastāstot par savu situāciju un palūdzot izstāstīt kādu konkrētu situāciju, drīz vien saņēmu šādu divu situāciju pārstāstu:
1. Situācija:
“Skolotāja bērns regulāri mājās stāsta vecākiem par saviem skolotājiem "zilus, zaļus brīnumus", lai attaisnotu savu slinkumu.
Mamma neiet pie kolēģa - koleģiāli (vai arī kā mamma) aprunāties par savu bērnu, bet paļaujoties uz sava mīluļa stāstīto laiž tālāk "pīli"- tas kolēģis slikti strādā, nemāca to ko vajag, utt.” [OK]…

Коментарий автора
Atlants