Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 1.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 2.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 3.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 4.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 5.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 6.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 7.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 8.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 9.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 10.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 11.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 12.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 13.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 14.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 15.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 16.
  • Образец документа 'Sistēmu modelēšanas līdzekļi', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Lidostas autostāvvietas sistēmas konceptuālais modelis    4
2.  Automašīnu procesa apraksts    6
3.  Imitācijas modeļa apraksts un darbības rezultātu analīze    8
4.  Imitācijas modeļa izmaiņas apraksts    12
5.  Izmainītā imitācijas modeļa darbības rezultātu analīze    13
6.  Rezultātu salīdzināšana    15
7.  Secinājumi un rekomendācijas    16
Фрагмент работы

Salīdzinot rezultātus, var secināt, ka divi papildus kases automāti būtiski samazināja vidējo automašīnu atrašanas laiku stāvvietā un gaidīšanu rindā – no vairākām stundām līdz minūtēm. Apmēram 405 reizēs ir samazinājies automobiļu skaits, kas imitācijas darbības beigās palika stāvēt rindā. Klientu vidējā maksa par autostāvvietu ir samazinājusies gandrīz 17 reizēs. Kopējais sistēmu izgājušo automašīnu skaits ir palielinājies par 28%. Visi šie faktori liecina, ka sistēma kopumā ir uzlabojusies, servisa līmenis ir kļūvis daudz maz pieņemams reālajā dzīvē, bet tomēr peļņa nav pieaugusi, bet otrādi, krietni daudz kritusies.

7. Secinājumi un rekomendācijas
Ka bija teikts modelējamās sistēmas uzdevumā, automašīnu vadītāji maksā nevis par servisa līmeni, bet par tā neeksistēšanu. Modelēšanas rezultāti pilnība apstiprināja šo domu: servisa līmenis otrajā sistēmā ir uzlabojies, bet autostāvvietas peļņa samazinājusies. Kā varam redzēt no abu sistēmu rezultātiem, izmainīta sistēma ir daudz efektīvākā par pirmo, kaut gan nav arī ideāla. Autostāvvietas īpašniekiem vajadzētu vēl tālāk attīstīt autostāvvietas efektivitāti, modelējot arī citas iespējamas sistēmas darbības izmaiņas, lai samazinātu klientu gaidīšanas laiku rindās līdz dažām minūtēm un vienlaicīgi palielinot autostāvvietas peļņu.

Коментарий автора
Atlants