Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.10.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 35 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 1.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 2.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 3.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 4.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 5.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 6.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 7.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 8.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 9.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 10.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 11.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 12.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 13.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 14.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 15.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 16.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 17.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 18.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 19.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 20.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 21.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 22.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 23.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 24.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 25.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 26.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 27.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 28.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 29.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 30.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 31.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 32.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 33.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 34.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 35.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 36.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 37.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 38.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 39.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 40.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 41.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 42.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 43.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 44.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 45.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 46.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 47.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 48.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 49.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 50.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 51.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 52.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 53.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 54.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 55.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 56.
  • Дипломная 'Bērna emocionālās labizjūtas  kā veselīga dzīvesveida nodrošināšanas iespējas pi', 57.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  Teorētiskais pētījums    7
1.1.  Emocionālās labizjūtas kā veselīga dzīvesveida pamatnosacījums - teorētisko atziņu analīze    7
1.2.  Bērna labizjūtas nodrošināšana pirmsskolā    17
2.  Praktiskais pētījums    27
2.1.  Praktiskā pētījuma metodoloģijas izstrāde    27
2.2.  Sākotnējā pētījuma rezultātu analīze    32
1.3.  Pedagoģiskā darbība labizjūtas sekmēšanai    39
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    49
  Pielikumi    51
Фрагмент работы

Veselīgs dzīvesveids ir pareiza sapratne par dzīvošanu, strādāšanu, atpūtu, ēšanu, sportošanu un komunicēšanu ar cilvēkiem. Veselība ir fiziskā, garīgā un sociālā labklājība, kas lielā mērā ir atkarīga no cilvēka dzīvesveida. Šodien Latvijā tāpat kā visā pasaulē veselīgā dzīvesveida tendence kļūs arvien aktuālāka, tā popularitāte arvien pieaug.
Veselīgs dzīvesveids nozīmē arī labu veselību, kas ir viena no svarīgākajām cilvēka dzīves pamatvērtībām. Šīs vērtības ietekmē sociālā un fiziskā vide (tās ietekmē ūdens, gaiss, pārtika, sadzīves atkritumi, darba vide), kā arī cilvēka veselības aprūpe.
Veselīgs dzīvesveids nav mīts, uzsver ārsti. Tas ir vienkāršu noteikumu kopums, kuru ievērojot var saglābāt „formā” savu fizisko ķermeni un garīgo stāvokli. Pēc speciālistu uzskatiem, veselīgs dzīvesveids ietver galvenokārt sabalansētu uzturu, regulāru fizisko slodzi, kā arī stresa līmeņa kontrolēšanu. (https://luizikm.wordpress.com/kas-ir-veseligs-dzivesveids/)
Ir svarīgi kā bērns jutīsies emocionāli dienas laikā vai būs piedalījies kustību rotaļā un vai guva no tās prieku vai sēdēja pie galda aizvainots jo kāds no grupas bērniem ir iesitis, varbūt pedagogs kaut ko pateica nevietā.

Atlants