Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 1.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 2.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 3.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 4.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 5.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 6.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 7.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 8.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 9.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 10.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 11.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 12.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 13.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 14.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 15.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 16.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 17.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 18.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 19.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 20.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 21.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 22.
  • Реферат 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Kodoskopa materiāli algebrā    4
2.1.  Algebriskās vienādības    4
2.2.  Algebriskās nevienādības    6
2.3.  Funkcijas    8
3.  Kodoskopa materiāli ģeometrijā    10
3.1.  Planimetrija    10
3.2.  Stereometrija    15
4.  Izmantotā literatūra    23
Фрагмент работы

Ievads

Mana darba tēma ir kodoskopa materiāli matemātikā. Atmiņa ir pagātnes pieredzes organizēšanas un saglabāšanas process, kas ļauj atkārtoti izmantot šo pieredzi pašreizējajā dzīvē. Cilvēka uztverē un atmiņā izšķir trīs galvenos veidus; vizuāla uztvere, dzirdes uztvere un kinētiskā uztvere. Divdesmit deviņiem procentiem no mums dominējošā uztvere ir redzes un arī pārējiem redzes uztvere lielā mērā palīdz uztvert jaunas zināšanas un informāciju. Tāpēc es esmu nolēmis sagatavot kodoskopa materiālus matemātikā, lai skolotājs varētu katru reizi runājot par konkrēto tēmu parādīt attiecīgo attēlu vai grafiku, kura uzzīmēšana prasītu daudz lielāku laiku.

Коментарий автора
Atlants