Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.01.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 1.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 2.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 3.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 4.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 5.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 6.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 7.
  • Образец документа 'Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats', 8.
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Mazie uzņēmumi sniedz lielu ieguldījumu ekonomiskajā attīstībā, tāpēc tiem ir jābūt konkurētspējīgiem, lai varētu pozitīvi ietekmēt ekonomisko attīstību.
2. Inovācijām ir ļoti liela nozīme uzņēmumu attīstībā, tāpēc uzņēmējiem ir izdevīgi pieņemt praktikantus, lai iegūtu jaunu skatījumu un varētu uzlabot uzņēmuma darbību.’
3. Mazajai uzņēmējdarbībai nepieciešamas īpašības labākā mērā piemīt tiem absolventiem, kuriem ir iepriekšējā darba pieredze mazajā uzņēmumā, kuri nāk no mazo uzņēmumu īpašnieku ģimenēm, vai kuri ir izgājuši apmācību Uzņēmējdarbības skolā;
4. Lai kļūtu par labu uzņēmēju, skolai ir jāiemāca neatlaidība un spēja savaldīt sevi stresa situācijās;
5. Uzņēmumiem ir jāievieš jaunas inovācijas un labs variants, kā to darīt ir pieņemt darbā praktikantus ar citu uzņēmuma darbības redzējumu, kas neizmaksātu arī ļoti daudz;
6. Visbiežāk mazo uzņēmumu darbību kontrolē uzņēmuma īpašnieks un to darbību un sasniegumus būtiski ietekmē šī cilvēka lēmumi, taču to darbība var būt atkarīga arī no, banku vadītājiem, piegādātājiem, valdības utt.;
7. Lielu nozīmi mazo uzņēmumu attīstībā spēlē uzņēmuma vadītājs un tie darbinieki, kuriem jācenšas pieņemt pareizie lēmumi, kā attīstīt savu biznesu;
8. Sociālās pārmaiņas sniedz labu potenciālu uzņēmējiem sasniegt jaunas stratēģijas, lai atbalstītu mazos uzņēmumus uz ilgtspējību; izveidot ciešas attiecības starp maziem uzņēmumiem;
9. Lai radītu veiksmīgus stratēģiskā marketinga plānus finanšu resursu trūkuma apstākļos, mazajam biznesam ir vajadzīga atvērtība marketinga orientācijai un lēti, vienkāršoti tirgus izpētes veidi;
10. Lai mazs uzņēmums varētu attīstīties un izaugt, ir stipri jāpiedomā pie sava piedāvājuma klāsta, jāpēta, kādas tendences notiek tirgū, kas patērētājiem tagad visvairāk ir vajadzīgs un cik daudz viņi gatavi par to maksāt;
11. Ir jāizveido un jāuztur sadarbība starp dažādiem uzņēmumiem, universitātēm,
un tehnoloģiju organizācijām, lai varētu apmierināt noteiktu uzņēmējdarbības vajadzību.

Коментарий автора
Atlants