Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Gaisa piesārņojums un tā ietekme uz vidi', 1.
  • Эссе 'Gaisa piesārņojums un tā ietekme uz vidi', 2.
  • Эссе 'Gaisa piesārņojums un tā ietekme uz vidi', 3.
  • Эссе 'Gaisa piesārņojums un tā ietekme uz vidi', 4.
Фрагмент работы

Lai sasniegtu galējo sabiedrisko modeli nepieciešams nodrošināt Latvijas starptautisko saistību izpildi ozona slāni noārdošo vielu ierobežošanai un nodrošināt Latvijas ieguldījumu globālo klimata pārmaiņu novēršanā tādā veidā, kas netraucē valsts ekonomisko attīstību.
Klimata izmaiņas ir globāla vides problēma - taču tas nenozīmē, ka pret to cīnīties nevar šeit pat, Latvijā. Katrs cilvēks ar apdomātu rīcību var novērst klimata izmaiņas un tādējādi palīdzēt gan sabiedrībai, gan gūt personīgu labumu.
Transporta lietotāji maksā tikai par transportlīdzekļu ekspluatāciju (degviela, apdrošināšana u.c.). Šīs izmaksas tiek uzskatītas par personīgajam izmaksām, jo lietotājs tās sedz tieši. Taču transporta lietošana izraisa ārējos faktorus, kas sabiedrībai rada izmaksas, kuras, savukārt, transporta lietotājs neuzņemas tieši ( ārējās izmaksas), piemērām, citu autovadītāju sastrēgumos zaudētais laiks, trokšņa un gaisa piesārņojuma radītās veselības problēmas un siltumnīcefekta gāzu emisiju izraisītās klimata pārmaiņas, kuras ir ilgtermiņa problēma. Runa ir par reālajām izmaksām, pat ja ne vienmēr var precīzi noteikt to tirgus vērtību — policijas izdevumiem un infrastruktūru pārvaldīšanu, slimnīcu un sabiedrības veselības izdevumiem, dzīves kvalitātes lejupslīdi. Šīs izmaksas parasti uzņemas pašvaldības un sabiedrība.

Коментарий автора
Atlants