Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 1.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 2.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 3.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 4.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 5.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 6.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 7.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 8.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 9.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 10.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 11.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 12.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 13.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 14.
  • Конспект 'Modelēšanas eksāmena "Ģimene dodas ceļojumā" (ar dominanti mūzikā) 4.klasei apra', 15.
Фрагмент работы

Nodarbības mērķis: Sekmēt skolēna komunikatīvās, valodas un mācību kompetences veidošanos.

Mācību uzdevumi:
Attīstīt prasmi sazināties dažādās situācijās.
Veicināt prasmes klausīties, lasīt, gūt informāciju attīstību.
Nostiprināt prasmes izteikt un pamatot savas domas mutvārdos un rakstveidā.
Sekmēt izpratnes nostiprināšanos par mūzikas izpildījuma dinamiku, tempu, raksturu.
Pilnveidot prasmi darboties ar sarežģītām ritma grupām.
Sekmēt izpratnes veidošanos par ornamenta veidošanos joslā.
Attīstīt prasmes saskatīt siluetu fotogrāfijā un pārnest to savā radošajā darbā.…

Коментарий автора
Atlants