Nodarbības vadīšanas un nodarbības analīzes kritēriji
• Izvēlētā temata, izzināmā jautājuma aktualitāte skolēnam
• Mērķtiecīga un jēgpilna integrēto mācību satura un nodarbības izveide atbilstoši izzināmajam jautājumam
• Atklātas oriģinālas idejas gan integrētās nodarbības plānojumā, gan vadībā.
• Nodarbības vadībā tiek ņemtas vērā dažādas radušās situācijas.
• Prasme izmantot metodiskos paņēmienus, kas sekmē, skolēna zinātkāri, radošu, kritisko domāšanu, pētnieciskās un sadarbības prasmes
• Prasme organizēt atgriezenisko saiti, nodrošinot skolēniem iespēju pārliecināties vai ir iegūta atbilde izzināmajam jautājumam.
• Prasme novērtēt pedagoģiskās darbības veiksmes un neveiksmes, analizēt savu pedagoģisko rīcību iepriekš neplānotās situācijās, spēju radīt izaicinājuma situācijas
• Prasme konspekta izstrādē ,nodarbības vadībā lietot profesionālo terminoloģiju
…